Trust SP-2986

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust SP-2986 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Mathil 21-06-2009
Geschreven voor: Trust SP-2986

Erg lichte, compacte en gemakkelijk mee te nemen luidsprekers. Geluidskwaliteit erg goed voor dergelijke goedkope luidsprekers. Ze zijn nu bij Dixonsin de aanbieding voor maar €19. Bijkomend grote voordeel is dat de ipod ook meteen oplaadt. Als je niet alleen via de pc wilt opladen, moet je een spciale stekker voor het lichtnet kopen, die veel duurder is dan deze luidsprekers. Met een bijgeleverd snoertje kan je trouwens ook andere mp3 spelers er op aansluiten.

Suz1984 15-06-2009
Geschreven voor: Trust SP-2986

Deze speaker is erg compact en daardoor erg handig om bijvoorbeeld mee te nemen op vakantie (zit ook een opberghoesje bij).

Nadeel is echter dat hij niet zo heel erg hard kan, zoals bij een feestje.

Maar ik heb er destijds (aanbieding bij dixons) maar 25 euro voor betaald, de de prijskwaliteitsverhouding vind ik dan ook goed.